Δευτέρα 15 Νοεμβρίου 2010

Δήλωση Κώστα Μαμουλάκη επικεφαλής συνδυασμού «Νέοι Δρόμοι» για το αποτέλεσμα των εκλογών.


Στην επαναληπτική εκλογή της Κυριακής 14ης Νοεμβρίου, οι δημότες του Μαλεβιζίου έστειλαν ξεκάθαρο μήνυμα ενότητας, ξεκάθαρο μήνυμα ανάπτυξης και ευημερίας!
Η σημερινή μεγάλη νίκη του συνδυασμού μας, είναι νίκη ολόκληρου του Μαλεβιζίου και δίνει το σύνθημα για να αρχίσουμε να εργαζόμαστε για τον τόπο μας!
Οι δημότες της ιστορικής αυτής περιοχής, αποφάσισαν να πάμε μπροστά και όλο το Μαλεβίζι ενωμένο, αλλάζει σελίδα, προχωράει σε Νέους Δρόμους, προχωράει στην επόμενη μέρα!
Προσωπικά, είμαι ιδιαίτερα συγκινημένος για την αγάπη και την αποδοχή που μου έδειξαν οι συνδημότες μου και αισθάνομαι στο ακέραιο το αίσθημα της ευθύνης που έχω απέναντί τους!
Νιώθω βαθιά μέσα μου την ανάγκη, να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ για την εμπιστοσύνη και τον αγώνα όλων!
Θέλω να γνωρίζουν οι συνδημότες μου, ότι θα κάνω τα πάντα για να μην τους απογοητεύσω.
Θέλω να γνωρίζουν, πώς όλες οι δεσμεύσεις που κατέθεσα, μια προς μια, αποτελούν προτεραιότητες για το αύριο!
Είμαι αποφασισμένος, τόσο εγώ, όσο και ολόκληρη η δημοτική μας ομάδα, εκλεγμένοι και μη, να δώσουμε τον καλύτερό μας εαυτό, για να κάνουμε το Μαλεβίζι μοντέλο ανάπτυξης για όλη την Ελλάδα! Για να γίνει ο τόπος μας παράδειγμα προς μίμηση! Για να λένε σε όλη την Ελλάδα, «θα το κάνουμε όπως το έκαναν οι Μαλεβιζιώτες!»
Θα ήθελα επίσης να τονίσω και το εξής: Κατά τη διάρκεια της προεκλογικής περιόδου ακούστηκαν πολλά. Προσωπικά τα έχω ήδη ξεχάσει και καλώ τους πάντες να κάνουν το ίδιο! Στην νέα σελίδα που άνοιξαν οι Μαλεβιζιώτες για την περιοχή μας, δεν χωράνε αποκλεισμοί, δεν έχουν θέση οι προκαταλήψεις!
Δεσμεύομαι για μια ακόμη φορά, ότι βασικός μας στόχος είναι να ενώσουμε όλες τις δυνάμεις του τόπου, που έχουν όρεξη να δουλέψουν. Και αυτό θα κάνουμε!
Γιατί στην νέα εποχή, δεν περισσεύει κανείς!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου